ent/mailto/?tmpl=component&template=a4joomla-contrast-free&link=312410514bfe4361c229ef1a202dedafc5c34d40" title="Email" onclick="window.open(this.href,'win2','width=400,height=350,menubar=yes,resizable=yes'); return false;">Email

Zielona szkoła - dzień 1

Z pamiętnika zielonej szkoły...
Niedziela 6.05.2018r. -  nastał długo wyczekiwany przez nas dzień wyjazdu na zieloną szkołę na Mazury do Łękuka Małego. O godzinie 23.00 - nasza 41 osobowa grupa uczniów wraz z opiekunami wyruszyła w długą podróż autokarem.
Poniedziałek 7.05.2018r. - pierwszy dzień naszego pobytu rozpoczęliśmy od zwiedzania Wilczego Szańca w Gierłożu. Tam odbyliśmy ciekawą i nietypową lekcję historii w plenerze - wraz z przewodnikiem poznaliśmy historię kwatery głównej Adolfa Hitlera w czasie II wojny światowej. Uzbrojeni w zapas historycznej wiedzy udaliśmy się na miejsce naszego zakwaterowania - Folwarku *** Łękuk w Łękuku Małym w województwie warmińsko - mazurskim. Po rozpakowaniu bagaży oraz zjedzeniu pysznego obiadu rozpoczęły się kolejne zajęcia w grupach - orienting, czyli  wtajemniczenie w kompas i mapę przez zwiad terenowy w grupach pod hasłem "Jakie tajemnice kryje stary Folwark". Odbyły się również zajęcia sportowe: piłka plażowa nad jeziorem Łękuk, siatkówka i piłka nożna na boisku ze sztuczną nawierzchnią. Wieczorem nastąpiło rozstrzygnięcie zwiadu terenowego - każdy uczestnik otrzymał drobny upominek od  prowadzącego zajęcia, zaś najlepsi - koktajle owocowe i leminiadę w restauracji "Ogień i Woda". Późniejsze zabawy integracyjne pozwoliły nam na lepsze poznanie się i zżycie z grupą. Omówiony został także regulamin ośrodka w którym przebywamy i przypomnienie podstawowych zasad bezpieczeństwa. Z radością i ciekawością czekamy na kolejny dzień pełen atrakcji i niespodzianek!